REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO bezprocentowi.pl
Sklep internetowy Bezprocentowi, dostępny pod adresem https://bezprocentowi.pl/, jest prowadzony przez Bezprocentowi — Zuzanna Gunia, z siedzibą w Krakowie przy ul. Chełmońskiego 168, 31-348 Kraków wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez Ministra właściwego ds. gospodarki pod numerem NIP: 9452300515, REGON: 529933512. Kontakt ze Sklepem możliwy jest mailowo na adres kontakt@bezprocentowi.pl lub pod numerem telefonu +48 691 212 187
§1 DEFINICJE
- FAKTURA ELEKTRONICZNA — dokument potwierdzający dokonanie zakupu przekazywany Klientowi w formie elektronicznej
- FAKTURA VAT — dokument potwierdzający dokonanie zakupu, wystawiany na żądanie Klienta, zawierający szczegóły zamówienia i dane Kupującego, w tym NIP
- FORMULARZ ZAMÓWIENIA — formularz dostępny na stronie internetowej bezprocentowi.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
- KLIENT — każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna dokonująca zakupu w Sklepie.
- KOD PROMOCYJNY — kod umożliwiający Kupującemu otrzymanie promocyjnych warunków zakupu Produktu
- KONSUMENT — osoba fizyczna, dokonująca zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- KONTO — nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), która umożliwia Klientowi korzystanie z dodatkowych funkcjonalności Sklepu opisanych w Regulaminie
- KUPUJĄCY — Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
- NEWSLETTER — nieodpłatna, świadczona drogą elektroniczną usługa, dzięki której Usługobiorca może otrzymywać od Usługodawcy drogą elektroniczną uprzednio zamówione wiadomości dotyczące Sklepu, w tym informacje o ofertach, promocjach oraz nowościach.
- NIP — Numer Identyfikacji Podatkowej podany przez Kupującego w celu wystawienia faktury VAT.
- OPERATOR PŁATNOŚCI — podmiot umożliwiający realizację usługi płatniczej dotyczącej umów zawieranych w Sklepie, odrębny od Sprzedawcy;
- PRE-ORDER — Produkt o wydłużonym terminie dostawy, oferowany przez Sklep
- PRODUKT — towar dostępny w Sklepie
- REGULAMIN — niniejszy Regulamin Sklepu
- SKLEP — sklep internetowy dostępny pod adresem: bezprocentowi.pl
- SPRZEDAWCA — Bezprocentowi — Zuzanna Gunia, ul. Chełmońskiego 168, 31-348 Kraków, NIP: 9452300515, REGON: 529933512.
- UMOWA SPRZEDAŻY — Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
- ZAMÓWIENIE — oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
§2 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep Bezprocentowi działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego bezprocentowi.pl, składania zamówień na Produkty dostępne w sklepie, dostarczania zamówionych Produktów, płatności, prawa do odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.
- Kupujący, który zamierza korzystać ze Sklepu, jest zobowiązany do zapoznania się z Regulaminem oraz Polityką Prywatności, a także do zaakceptowania Regulaminu.
- Kontakt ze sklepem możliwy jest pod adresem e-mail: kontakt@bezprocentowi.pl oraz telefonicznie pod numerem: +48 691 212 187.
§3 WYMOGI TECHNICZNE
- Do korzystania ze sklepu internetowego Bezprocentowi konieczne jest posiadanie urządzenia z dostępem do Internetu i przeglądarką internetową obsługującą JavaScript oraz pliki cookies.
- Do złożenia zamówienia w Sklepie niezbędne jest również aktywne konto e-mail.
§4 ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU
- Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu zgodnie z jego przeznaczeniem i w sposób nienaruszający przepisów prawa, postanowień niniejszego Regulaminu oraz zasad dotyczących kultury osobistej.
- Sprzedawca może ze skutkiem natychmiastowym wypowiedzieć Kupującemu umowę o korzystanie ze
Sklepu, w tym prowadzenie Konta, jeżeli Kupujący korzysta ze Sklepu w sposób sprzeczny
z prawem, niniejszym Regulaminem lub zasadami dotyczącymi kultury osobistej, a w szczególności,
gdy Kupujący:
- korzysta ze Sklepu w sposób zaburzający prawidłowe funkcjonowanie Sklepu;
- korzysta ze Sklepu w sposób utrudniający korzystanie ze Sklepu innym Kupującym;
- przy zakładaniu Konta posłużył się nieprawdziwymi danymi osobowymi.
- Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu mogą być zawierane przez Kupujących będących Konsumentami oraz przez osoby prawne lub jednostkami organizacyjne, przy czym osoby lub podmioty niebędące Konsumentami, które są zainteresowane podjęciem stałej współpracy ze Sprzedawcą lub zamówieniami hurtowymi (przekraczającymi 60 sztuk) prosimy o kontakt na adres: kontakt@bezprocentowi.pl lub poprzez formularz kontaktowy znajdujący się na stronie w zakładce B2B przed złożeniem zamówienia.
§5 RODZAJE I ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Sprzedawca, w ramach Sklepu, świadczy na rzecz Kupującego usługi obejmujące:
- umożliwienie zawarcia umowy sprzedaży Produktów,
- prowadzenie Konta (dot. wyłącznie zarejestrowanych Użytkowników),
- wysyłkę Newslettera.
- Korzystanie ze Sklepu oraz jego funkcjonalności jest bezpłatne. Umowy sprzedaży zawierane z wykorzystaniem funkcjonalności Sklepu są odpłatne.
§6 ZAKUPY W SKLEPIE
- Wszystkie ceny Produktów podane na stronach Sklepu są cenami zawierającymi podatek VAT (ceny brutto) i wyrażonymi w złotych polskich (PLN).
- Na całkowitą cenę Zamówienia składa się: cena za wybrane Produkty oraz, jeśli w danym wypadku ma to zastosowanie, koszt dostawy towaru.
- W celu zakupienia Produktu należy dodać go do koszyka, następnie wybrać sposób dostawy towaru oraz metodę płatności spośród dostępnych w Sklepie opcji, a także podać dane niezbędne do realizacji zamówienia, takie jak imię, nazwisko, e-mail, adres rozliczeniowy i adres dostawy.
- Jeśli kupujący dysponuje Kodem Promocyjnym i chce go użyć, musi dodać Kod przed złożeniem Zamówienia. Po wpisaniu Kodu w odpowiednie okno cena zamówienia zostanie zaktualizowana. Prosimy zwrócić uwagę na to, że Kody dotyczące obniżek nie dotyczą ceny dostawy.
- Kupujący może założyć w Sklepie Konto lub dokonywać zakupów bez rejestracji, podając swoje dane przy każdym zamówieniu.
- Zamówienie uznaje się za złożone w momencie potwierdzenia jego treści oraz akceptacji Regulaminu Sklepu przez Kupującego.
- Złożenie Zamówienia jest tożsame z zawarciem Umowy Sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
- Dokonując płatności w sklepie, Kupujący zgadza się na otrzymanie wyłącznie elektronicznego potwierdzenia zakupu. Faktura elektroniczna za zakup wysyłana jest do Kupującego po otrzymaniu płatności za Zamówienie.
§7 FAKTURY VAT
- Na życzenie Kupującego Sklep wystawia fakturę VAT.
- W celu otrzymania faktury VAT Kupujący zobowiązany jest podać prawidłowy numer NIP w trakcie składania Zamówienia.
- Faktura VAT zostanie wystawiona po otrzymaniu płatności za Zamówienie.
- Sklep wystawia faktury wyłącznie w formie elektronicznej, przesyłając je na adres e-mail podany podczas składania Zamówienia, w terminie zgodnym z obowiązującymi przepisami.
- Kupujący ponosi odpowiedzialność za poprawność danych podanych do faktury. Po wystawieniu faktury VAT jej korekta możliwa jest wyłącznie zgodnie z przepisami prawa podatkowego.
§8 METODY PŁATNOŚCI
- Opłacenie zamówienia jest możliwe zwykłym przelewem bankowym lub za pośrednictwem platformy
płatniczej imoje, umożliwiającej m.in. płatność:
- szybkim przelewem,
- kartą płatniczą,
- blikiem.
- Operatorem płatności jest ING Bank Śląski S.A., obsługujący system imoje.
- Płatności realizowane są przez platformę imoje, zapewniającą szyfrowanie danych oraz bezpieczne przetwarzanie płatności online.
- Sprzedawca umożliwia Kupującemu dokonanie płatności za Produkty za pomocą elektronicznych metod płatności obsługiwanych przez Operatora płatności, który jest niezależnym dostawcą tych usług.
- Dane osobowe związane z płatnościami są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności i obowiązującymi przepisami (np. RODO).
- W przypadku problemów z realizacją płatności należy skorzystać z linku zawartego w wiadomości e-mail dotyczącej zamówienia, aby ponownie przeprowadzić płatność. Jeśli link nie dotarł lub występują trudności z jego użyciem, prosimy o kontakt pod adresem e-mail: kontakt@bezprocentowi.pl. Ponowne przeprowadzenie płatności możliwe jest także z poziomu konta, jednak usługa ta dostępna jest wyłącznie dla zalogowanych użytkowników. Po zalogowaniu się do Konta należy wejść w historię zamówień i wybrać przycisk „opłać ponownie”.
- W przypadku problemów z realizacją płatności poprzez imoje Kupujący może również skontaktować się z obsługą klienta ING Banku Śląskiego.
- Brak dokonania płatności w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia spowoduje jego anulowanie.
§9 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Standardowy czas realizacji zamówienia to 2 dni robocze. Jeśli czas realizacji zamówienia dotyczącego któregoś z Produktów jest dłuższy, informacja taka pojawi się na stronie produktu lub w koszyku.
- Sklep przystępuje do realizacji Zamówienia, po jego opłaceniu przez Kupującego.
- Jeżeli Klient w ramach jednego Zamówienia zakupił Produkty o różnym terminie realizacji, to zamówienie zostanie zrealizowane w terminie odpowiadającym Produktowi o najdłuższym terminie realizacji.
- Jeśli termin skompletowania zamówienia wydłuży się o więcej niż 24h (w stosunku do zaplanowanego terminu), niezwłocznie Cię o tym poinformujemy i następnie zgodnie z Twoją decyzją będziemy kontynuować realizację zamówienia z wydłużonym terminem dostawy lub anulujemy zamówienie (nastąpi odstąpienie od umowy).
§10 DOSTAWA TOWARU
- Dostawy Produktów realizowane są przez firmy kurierskie. Wybór firmy kurierskiej oraz formy dostawy należy do kupującego.
- W sklepie dostępne są następujące formy dostawy:
- kurier DPD,
- za pośrednictwem Orlen Paczka.
- Cena dostawy widoczna jest na stronie przed złożeniem zamówienia.
- Cena dostawy nie wlicza się w minimalną wartość zamówienia, uprawniającą użytkownika do otrzymania darmowej dostawy.
- Termin dostawy Produktu wynika z regulaminów usług kurierskich.
- Odbierając przesyłkę z produktem od kuriera, Klient powinien, jeśli to możliwe, sprawdzić w obecności kuriera, czy Produkt został dostarczony w całości i bez uszkodzeń. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia Produktu należy sporządzić protokół i niezwłocznie powiadomić Sprzedawcę.
- Firmy kurierskie, którym Sklep zleca dostawę towaru, posiadają własne regulacje co do sposobu realizacji dostawy (także w zakresie możliwych reklamacji dotyczących czasu i sposobu dostawy, a także zgłaszania ewentualnych uszkodzeń przesyłki). Przed zawarciem Umowy Sprzedaży prosimy o zapoznanie się z wyżej wymienionymi regulaminami. W razie problemów ze znalezieniem odpowiedniej informacji zachęcamy do kontaktu pod adresem kontakt@bezprocentowi.pl
- Dostawy realizowane są wyłącznie na terytorium Polski.
§11 ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35.
- Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym kupujący lub osoba trzecia wskazana przez kupującego weszła w posiadanie Towaru.
- Prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni dotyczy Konsumentów oraz Przedsiębiorców dokonujących zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością jednak nieposiadających dla kupującego charakteru zawodowego. Pozostałym przedsiębiorcom nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, chyba że Sklep, na pisemny wniosek Klienta, postanowi inaczej. Wnioski będą rozpatrywane indywidualnie.
- Kupujący chcący odstąpić od umowy musi pisemnie, w formie jednoznacznego oświadczenia, poinformować o tym Sprzedawcę. Wzór formularza odstąpienia od umowy w wersji do pobrania tutaj.
- W przypadku odstąpienia od umowy Kupujący ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie
14 dni od dnia otrzymania zamówionego Produktu, zwrócić nienaruszony produkt Sprzedawcy. Do
zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem. Konsument powinien zwrócić
produkt na jeden z poniższych adresów:
- do punktu DPD Pickup na ul. Batalionu „Skała” AK 10 w Krakowie,
- przy pomocy ORLEN Paczka do Punktu Partnerskiego 653572 (ul. Batalionu „Skała” AK 10, Kraków),
- bezpośrednio do siedziby firmy na ul. Chełmońskiego 168, 31-348 Kraków.
- Nazwa: Bezprocentowi — Zuzanna Gunia,
- email: kontakt@bezprocentowi.pl,
- telefon: +48 691 212 187.
- W przypadku odstąpienia przez Kupującego od umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru.
- Kupujący ponosi koszty zwrotu towaru.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru, jeśli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
§12 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w § 11 Regulaminu, nie
przysługuje w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
- o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a przedsiębiorca przekazał konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w Art. 15 ust. 1 i 2 albo Art. 21 ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
§13 REKLAMACJE
- Klientowi przysługuje prawo do zgłoszenia reklamacji na podstawie rękojmi w terminie 2 lat od dnia otrzymania produktu.
- Prawo do zgłoszenia reklamacji dotyczy zarówno Konsumentów, jak i Przedsiębiorców dokonujących zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością jednak nieposiadających dla kupującego charakteru zawodowego. Pozostałe przypadki będą rozpatrywane indywidualnie.
- Zakres odpowiedzialności sprzedawcy:
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z umową, który istniał w chwili dostarczenia i ujawnił się w ciągu 2 lat od tego momentu, chyba że termin przydatności Produktu do użycia, określony przez Sprzedawcę, jest inny. Domniemywa się, że brak zgodności Produktu z umową, który ujawnił się przed upływem 2 lat od chwili dostarczenia Produktu, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile Sprzedawca nie udowodni inaczej lub gdy domniemanie to jest sprzeczne ze specyfiką Produktu, lub charakterem braku zgodności.
- Jeśli Produkt posiada określony termin przydatności do użycia, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności produktu z umową do końca tego terminu. Po upływie terminu przydatności produkt może stracić swoje właściwości, a Sprzedawca nie odpowiada za jego zgodność z umową.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową w zakresie, o którym mowa w ust. 2 lub 3 Art. 43b ustawy o prawach konsumenta, jeżeli konsument, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha towaru odbiega od wymogów zgodności z umową określonych w ust. 2 lub 3 Art. 43b, oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy towaru.
- Aby zgłosić reklamację, wypełnij formularz
reklamacji i podaj następujące informacje:
- Rodzaj problemu i datę jego wystąpienia,
- Preferowany sposób rozwiązania problemu (np. wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy),
- Dane kontaktowe do dalszej korespondencji.
- Reklamację należy wysyłać na adres e-mail: reklamacje@bezprocentowi.pl.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza uznanie reklamacji.
- W razie odmowy uwzględnienia reklamacji, Konsumentowi przysługuje prawo do odwołania się od decyzji Sprzedawcy w terminie 14 dni od otrzymania informacji o odmowie.
- W przypadku utrzymania decyzji o odmowie reklamacji Konsument ma możliwość skorzystania z alternatywnych
metod rozwiązywania sporów, w tym:
- Mediacji – dobrowolnego postępowania, w którym neutralna osoba trzecia, mediator, wspiera obie strony w dążeniu do porozumienia.
- Arbitrażu – postępowania przed niezależnym arbitrem, którego rozstrzygnięcie jest wiążące dla obu stron.
- W przypadku zmiany danych kontaktowych prosimy o ich aktualizację, aby umożliwić bieżący kontakt.
§14 NEWSLETTER
- Poprzez stronę Sklepu można zapisać się do Newslettera, aby przez czas nieokreślony otrzymywać na swój adres e-mail informacje o produktach, akcjach marketingowych oraz promocjach oferowanych przez Sklep.
- Aby zapisać się do Newslettera, konieczne jest posiadanie aktywnego adresu e-mail, jego podanie oraz akceptacja regulaminu Newslettera.
- Z subskrypcji Newslettera można zrezygnować w dowolnym momencie, klikając w link znajdujący się w każdej wiadomości wysyłanej w ramach Newslettera.
§15 KONTO UŻYTKOWNIKA
- Użytkownik może zarejestrować się w Sklepie, tj. założyć w nim Konto, aby otrzymać możliwość korzystania z dodatkowych funkcjonalności Sklepu.
- Aby założyć konto, należy zaakceptować Regulamin Sklepu oraz podać:
- aktywny adres e-mail,
- imię,
- nazwisko,
- hasło.
- Zalogowany użytkownik, po przejściu do swojego profilu, może:
- dodawać adresy do wysyłki,
- wybrać domyślny adres do wysyłki,
- zobaczyć produkty dodane do ulubionych (ikona serduszka),
- zobaczyć historię zamówień,
- sprawdzić status płatności i ewentualnie ponowić próbę płatności,
- sprawdzić status zamówienia.
- Wymienione w pkt. 4 adresy są widoczne podczas finalizacji zamówienia i Kupujący może podczas składania zamówienia wybrać jeden z nich lub też podać inny adres dostawy.
- Użytkownik może, w dowolnym momencie usunąć swoje Konto pisząc na adres: kontakt@bezprocentowi.pl.
- Stworzenie konta nie jest jednoznaczne z zapisem do Newslettera.
§16 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn, takich jak zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw, zmiany w zakresie wprowadzania nowych, dodatkowych funkcji i opcji usługi Sklepu.
- Kupujący zostaną powiadomieni o zmianie Regulaminu na stronie internetowej Sklepu. W przypadku Kupujących posiadających Konto także poprzez wiadomość wysłaną na adres e-mail przypisany do Konta. W przypadku braku akceptacji treści nowego Regulaminu Kupujący ma prawo w dowolnym momencie wypowiedzieć umowę poprzez usunięcie Konta lub zaprzestanie korzystania ze Sklepu
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w tym Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.
- Regulamin obowiązuje od dnia 09.12.2024 i jest dostępny na stronie internetowej sklepu bezprocentowi.pl.