Zwroty i reklamacje
Zwroty
Zmieniłeś zdanie? Nie ma problemu, na zwrot masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. A to kroki, które potrzebujesz wykonać:
- 
                        Wypełnij ten oto formularz.
                        Mocno ułatwi nam to procedurę zwrotu. 
- Wyślij skan/zdjęcie wypełnionego formularza na zwroty@bezprocentowi.pl oraz dołącz formularz do przesyłki.
- 
                        Odeślij zwracane produkty
                        - Kurierem na adres ul. Chełmońskiego 168, 31-348 Kraków
- Orlen Paczką lub DPD Pickup do punktu na Batalionu “Skała” AK 10/10 w Krakowie
 Jako adresata podaj: Bezprocentowi — Zuzanna Gunia, kontakt@bezprocentowi.pl, +48 691 212 187. Pamiętaj, aby zapakować produkty tak, aby się nie potłukły! Polecamy wykorzystać oryginalny karton, ale wzmocnić go dodatkową taśmą i wypełnić ewentualne luki w środku — zwłaszcza jeśli nie zwracasz całego zamówienia. Prosimy nie wysyłać paczek "za pobraniem", takich przesyłek nie odbieramy. 
- W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki zwrócimy Ci pieniądze za zamówienie. Koszt odesłania towaru leży jednak po Twojej stronie.
Reklamacje
Pomylone lub potłuczone? Trzeba coś z tym zrobić! Jeśli z jakiegoś powodu nasze zamówienie nie jest takie, jakiego byś oczekiwał, prosimy:
- Wypełnij ten oto formularz.
- 
                        Wyślij wypełniony formularz na reklamacje@bezprocentowi.pl.
                        Jeśli dołączysz zdjęcia reklamowanego produktu/produktów, to mocno ułatwi nam to procedurę reklamacji. 
- Niezwłocznie zajmiemy się rozpatrzeniem reklamacji i odpiszemy do Ciebie.
- Jeśli w ciągu 14 dni nie dostaniesz odpowiedzi — Twoja reklamacja automatycznie zostaje uznana.
